Ny start, nye muligheter!


Da er jeg offisielt i gang med en my blogg. Ny blogg – nye muligheter!

Jeg kommer til å blogge om hverdagen min som nå inneholder hovedsakelig valpen vår Damon, jobb, skole og samboeren min – blir ikke så alt for mye tid til overs til andre ting etter dette. Jeg kommer til å bli flinkere til å ta flere og bedre bilder, jeg har også planer om å få ordnet meg photoshop igjen så redigeringen blir bedre – bare så synd at blogg.no ødelegger kvaliteten på bildene uansett… Jeg kommer til å fortsette med å bruke bloggen min til mitt engasjement for dyrevern og andre meninger.

Vil bare si at fremover kan det være litt rot i designet, når jeg har tid og vilje så driver jeg å trikser og mikser litt med koder!


Ellers har jeg hatt fri fra både jobb og skole i dag, så da har det vært mamma og Damon tid♥ Elsker det. I morgen er jeg morgenbarnevakt for Damon, så jobb i 7 timer, hjem å se Vålerenga på tv. Min kjære Ingvild skal også komme og sove over i morgen kveld, det blir supert å se henne igjen.


Min lille bebis♥

VELKOMMEN TIL MIN NYE BLOGG! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg