Deilige sommerdager!

Deilige sommerdager her i Oslo, derfor har jeg hatt et lite fravær på bloggen – i tillegg til jobb, skole og bissevovven da! Både mandag og i går så grillet vi, helt fantastisk deilig å endelig spise grillmat igjen! Håper det blir mye slik utover frem mot sommeren♥ Var ihvertfall kjempe koselig i går for da var Ida og en venn av min kjære på middagsbesøk, så det var veldig hyggelig! Har desverre ikke fått solt meg noe de siste dagene da, av 3 grunner 1. Vi har ikkenoe sted her hjemme å sole oss 2. Jeg har en valp som ikke er like keen på ligge rolig, med mindre hans sover 3. Jeg tatoverte meg for litt over en måned siden bare, så orker ikke å sole den helt enda

I dag er jeg barnevakt, så er hjemme i hele dag med favorittvofsen min! Americas next top model ruller på skjermen, snart er det tid for middag på begge oss(takk og lov at jeg ikke skal spise det samme som han, hehe) – men først en deilig dusj! Min lille er ikke så fan av dusjen enda, så han får nok løpe rundt i leiligheten i mens (spennende info, jeg vet).

Hvordan har du nytet det flotte været de siste dagene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg