Matglede

 Følg bloggen min på facebook HER.


Kalkunfilet med timian og hvitløksmarinerte potetbåter.

Åååh så godt det var – men gud så mett jeg ble! Utrolig deilig og delevis sunn lørdagsmiddag.

Resten av kvelden har jeg holdt på med eksamen, stresser fryktelig nå da ene delen av eksamenen min jeg gjorde tidligere dette temaet har blitt borte, så 2 timer med jobb er borte – så må ta igjen i morgen kveld etter fotballkampen. På mandag blir det å sitte på skolen å jobbe med Indesign og siste finpuss av oppgaven så den er klar til innlevering på tirsdag morgen. (Når jeg leverer på tirsdag så er det kun 1 eksamen igjen av dette semesteret!!!! Utrolig hvordan tiden flyr).



Easylife sin sunnere sjokoladekake.

På torsdagen så hentet jeg pakken fra proteinfabrikken, jeg hadde jo bestilt røren til denne sjokoladekaken, utrolig lett å lage! Blande ut pulvere med 4 egg, 2 dl vann og 1 dl olje… Så denne har jeg baket i dag, jeg tok på glasuren for en halvtime faktisk så har ikke hatt anledningen til å smake på den enda, men oppdaterer dere på smaken i morgen!

Ble du sulten? 

2 kommentarer
    1. Så deilig middag og kake! Fikk veldig lyst på kake nå, selv om jeg er mett etter enchiladasen jeg spiste tidligere i kveld 🙂
      Ha en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg