3 done, 1 more to go

3 eksamener er fullført, 1 igjen! Hurra. Har sittet på skolen i dag i rundt 9 timer for å gjøre ferdig eksamenen min som jeg har vært litt treig med, er veldig fornøyd med resultatet egentlig! Men man vet aldri, typisk at jeg tror det går sååå bra så gjør det egentlig ikke det… Skal ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall.

Ellers så har jeg vært litt sliten i dag etter fotball og alkohol i går, i tillegg så snublet jeg og har slått kneet og håndflaten min – sån går det når man er fryktelig desperat etter å finne et toalett…. Huff.

Hvordan har din blåmandag vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg