Glede!

 Følg bloggen min på facebook HER.


Glede for meg er …



… å starte dagen med en deilig og sunn frokost. Jeg har faktisk ikke vært noe glad i frokost før forje uke! 

… å vite at familien min og vennene mine er friske!

… å se Vålerenga være over alt og over alle 

… å vite at mannen i mitt liv er den siste jeg snakker med om kvelden og den første jeg snakker med om morgenen.

… å bestå en eksamen!


… å komme hjem til verdens beste hund som hopper av glede, slikker meg i ansiktet og er verdens herligste.

… å sovne på sofaen med fineste Damon klamrende inntil meg♥

… å få høre hvor blid jeg er på jobb!

… å se at engasjement for dyrevern gir resultater

… å se sola skinne og kjenne varmen mot huden


… å ta bilder!

… å se på Keeping up with the Kardashians. Hahahha

… å se lønn og stipend trille inn på kontoen

… å være med venner og venninner


Hva er glede for deg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg