50 questions

1. Hvor gammel er du om 5 år? Om 5 år er jeg nesten 25 år, utrolig at jeg faktisk blir 20 år om under en måned!

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Damon♥ Selvfølgelig

 3. Hvor høy er du? Jeg er 163,5 cm

4. Hvilken film så du sist? Jurassic World på kino, 20.juni! Utrolig bra film, skildrer det vi utsetter dyr for egentlig.

5. Hvem ringte du sist? Verdens beste(aka, Erik)

6. Hvem ringte deg sist? Det var nok Erik det også!

7. Hva stod det på den siste sms?en du fikk? Legg egga sjæl – hahha, Erik ass

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Jeg foretrekker å ringe, da får jeg fortere svar på det jeg eventuelt lurer
på!
 Men det kommer også an på hvem det gjelder!

9. Hva er ditt favorittsted? Mitt favorittsted er hjemme, faktisk! Veldig glad i leiligheten vår her i Oslo♥

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Skogen, æsje… (Er jo så grusomt mye maur der)

11. Når så du moren din sist? Jeg så mammaen min for 2 uker siden!

12. Hvilken øyenfarge har du? I’m blue baby, I’m blue.

13. Hvilken julesang er din favoritt? Home for christmas – Maria Mena. Utrolig vanskelig å velge da
jeg elsker julen og julemusik!

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? De er separert, så de er vell skilt.

15. Når våknet du i dag? 10:30, måtte sende min kjære av gårde til Skien.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Om 10 år er jeg nesten 30 år, da håper jeg at jeg har kommet godt i gang i min
karriere som journalist og er der hvor jeg ønsker å være i forhold til jobb. Jeg ønsker og håper at jeg og Erik enda har
holdt sammen, og kanskje har blitt gift litt før det. Jeg håper at Damon lever i sitt beste velgående og har fått en
lekekamerat(eller venninne), som selvfølgelig også skal være en Fransk Bulldog. Hvis jeg noen gang skal få barn så håper jeg
isåfall at jeg har fått det innen da.
 

17. Hva skremte deg om natten som barn? Jeg var LIVREDD for brann og innbrudd(haha).

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? Hahahahha såååå søt(her)

19. Hva er din beste egenskap? Helt ærlig så aner jeg ikke, tror jeg er en god hønemor for Damon?♥

20. Hva er din verste egenskap? Min værste egenskap er at jeg er forferdelig rotete, trodde det skulle bli bedre når jeg flyttet for
meg selv – men så bor jeg jo med en som er like rotete som meg så det gikk rett vest…. Hahhah.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Sover ikke med klær, gjorde det faktisk før! (veldig rart)


22. Hvor mange puter har du i sengen? For øyeblikket har vi bare 2 siden bebisen titt og stadig får være i sengen, jo
mindre å bite på – jo bedre,

23. Hva er det rareste du har spist? Det rareste jeg har spist må vell være småstein da jeg var liten

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Jeg har en bærbar MacBook Pro retina

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? SOKKER! Klarer ikke å gå uten sokker

26. Hva hører du på akkurat nå? Viften som går og fugler.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Hvit sjokolade med skogsbær/skogsbær hemmelighet! (LOVE)

28. Hvilken dessert er din favoritt? Min favoritt dessert må nok være gulerotkake

29. Hva er den største premien du har vunnet? 50 kr på flaxlodd ellernoe

30. Liker du kaffe? Veldig glad i kaffe!

31. Hva drikker du helst til frokost? Juice, saft eller vann!

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? Min favorittlærer på vgs. var Thomas som vi hadde på Barn og ungdomsarbeider
på Gjøvik vgs! (Vi fikk adskjedsbrev når vi var ferdige, vi gjorde nok inntrykk)

33. Kan du spille poker? Hell no

34. Hva har du spist i dag? Omelett, melon og moreller til frokost/lunsj. Svinekjøttdeig, saus, fullkornspasta og ertestuing til middag!

35. Nevn en historisk personer som interesserer deg? En historisk person som interesserer meg må være Hitler. Jeg er jo utrolig interessert i 2.verdenskrig som han er en vesentlig del av. Utrolig fascinerende at en så syk mann gjorde så mye fælt, og vi har enda ikke lært.

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? Husker ikke 🙁 

37. Vil du ha barn? Har verdens flotteste firbeinte sønn atm, så akkurat nå trenger jeg ikke noe mere! Men tiden vil vise,
må først være ferdig på skolen!

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Kan engelsk og noe svensk! 🙂

39. Sover du på en spesiell side? Jeg ligger innerst under vinduet for tiden!

40. Foretrekker du havet eller basseng? Basseng! Ikke noe glad i å bade i hav i det hele tatt, skikkelig basseng-rotte, til alles
store fortvilelse!

41. Hva bruker du helst penger på? Damon og klær, hahha! Elsker klær, dyre klær 🙁

42. Eier du dyrbare smykker? Eier ingen dyre smykker men er veldig glad i ringene jeg har fått av Erik♥

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Det er så mangt… Grey’s Anatomy, The Vampire Diaries, Keeping up with the
Kardashians, Bloggerne osv.

44. Hva skal du gjøre i helgen? Neste helg så skal vi en tur å besøke mamma for å grille med en vennefamilie, jobbe og nyte livet!

45. Kan du stå på slalom? Hahahhah, nei.

 46. Hvordan imponerer man deg? Ved å by på seg selv, være hyggelig og immøtekommende!

 47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Har den standard lyden ttil iPhone eller lydløs som oftest

48. Fortell en ting leserne dine antaglig ikke vet om deg? At min interesse for 2.verdenskrig kom til meg allerede på barneskolestadiet
da vi så Anne Franks dagbok på skolen og en lokal dame kom å fortalte noen historier fra nærmiljøet under krigen

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? Det røde på kamera-stroppen på Canon kameraet mitt

50. Er du sosial? Jeg er ekstremt sosial, derfor ønsker jeg det yrket jeg ønsker også. Jeg er ikke sjenert på noen som helst måte
og elsker å bli kjent med andre! Perfekt å få en hunderase inn i hus som er like sosial som meg – om ikke mere, hehe.


//Foto: Gamle bloggen min

Var dette interessant?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg