Hurra, hurra, hurra!

En super start på dagen, våknet før salutten gikk av før jeg og Damon stilte oss i vinduet for å vise bebisen korpsmusikk! Vi har vært å sett barnetog, drikket liksom-champange(Martini asti) og spist is! Håper resten av  dagen blir like super, vet at det er nok en god del totninger som ønsker å hilse på Damon i dag så håper på å treffe mange kjente i dag♥

Gratulerer med dagen alle sammen, håper alle får en super dag og spiser masse is! HURRA, HURRA, HURRA!

Hvordan feirer du 17.mai?

4 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder, nydelig hund! Gratulerer så masse med dagen! Ha en superflott søndag, og 17.mai!<3
      Hadde satt stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg:)

    2. Hei! Så fine bilder fra 17.mai:)
      Jeg lurer på en del ting ang det å skaffe seg en valp. Jeg og kjæresten min planlegger å kjøpe oss hund etterhvert, så jeg lurer på om du kan skrive et innlegg om det?:) dukket det opp “problemer” som dere ikke hadde sett for dere? Må dere opp om natten når den skal ut på do, hvor lang tid er hunden alene nå, osv?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg