Rosendahl


Glass 29,- pr. stk    Asjett49,- pr.stk    Vannkannen – 219,-

Jeg ELSKER Rosendahl merket, dette får du kjøpt hos blant annet Kitchn, Jernia og Tilbords. Jeg har samlet på dette siden jeg hadde flytteplaner, og veldig inspirert av bestevenninnen min Ida! Syntes designet er rent og kvaliteten er god, ikke minst er merket rimeligere enn mange andre og hos kitchn har de ofte gode tilbud på Rosendahl sine produkter.

Denne sommerkolleksjonen fra Rosendahl er i plast, og når jeg sier plast så sier jeg kvalitetsplast. Dette settet har også en stor salatbolle og små skåler til servering eller å spise av – men det skal jeg kjøpe litt senere. Men er ihvertfall veldig fornøyd og gleder meg til å ta det i bruk i sommer både på grillingere og her inne.

Flere som samler på et merke i glass/askjetter osv?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg