Monday


Denne mandagen har egentlig vært litt rar – morgenen startet med fantastisk sol og blå himmel, så kom det sprutregn og tordenvær før det ble fint og friskt igjen med enda mere sol. Nå i skrivende stund er det grått og regner igjen. HURRA FOR NORSK SOMMER. Dette er jo slik vi kjenner den best, men når vi har hatt to super-sommere på rad så kunne vi vel nesten ha regnet med det. Heldigvis så skal jo vi til Tyrkia i september da.

I dag er planene å få vasket klær, sortert klær, trene og nyte den siste dagen jeg har “fri”. I morgen er det back to work, håper på mange kunder i sommer!

Hva skal du bruke denne mandagen til?

10 kommentarer
    1. Super duper blogg du har 🙂 masse fine bilder og innlegg 🙂 hva er dine beste treningstips? Kan du lage mer av sunn oppskrifter til mat (lunsj og middag)? Hvorfor blogger du? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    2. Digger tattooene dine! Veldig originale! 🙂
      Idag har jeg malt vinduskarmer, vasket klær, hengt opp klær, vasket gulv og kjøkken og sånn! Føler jeg har vert veldig produktiv, og etterpå sånn ca klokka 20 skal jeg trene mage, rygg og skuldre! 🙂

    3. Gunnhild Resell Rød: Jeg elsker de! Er så gøy når man ikke har akkurat det samme som alle andre, så det blir veldig personlig 😀

      Skikkelig konemateriale, rett og slett (Y) Kjempe flink har du vært 😀 god trening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg