Morgenøkt


God dag alle sammen, nydelig vær sant? Her i Oslo er det STRÅLENDE! I dag skal jeg, Damon og en venninne som heter Julie Sofie reise til et vann ikke så lang unna her vi bor for å sole oss og nyte det fine været! Tror ikke Damon er så keen på å bli taan, så noen turer i vannet og løperunder blir nok fantastisk for han. Med hund og meg selv så blir det jo en del utstyr for å beskytte seg i solen da, men håper og tror det blir en fin tur.


 

I går var jeg og venninnen min på shoppingrunde med lunsj på Fridays! Fikk hjem en skatt fra Bik Bok, så viser den senere en gang. Etter shopping og lunsj, dro vi til henne og kjæresten på grilling! Utrolig koselig, og så deilig at det er fint vær når jeg har fri så jeg får nytet litt av sommerferien jeg også.

Nå må jeg løpe mat og litt sminke kaller før vi må pakke sammen noen ting og møte veninnen min! Ha en super dag.

Hva er dine planer for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg