Solskinnsdag

For en nydelig dag for å nyte fine Oslo! I dag dro vi til Lutvann veldig tidlig på formiddagen i dag, flinke Damon på bare 5 måneder gikk frem og tilbake fra busstoppet helt selv! Damon  har også badet for første gang i dag. Det ble en ikke så lang tur da desverre, fordi det blåste så kaldt og veslegutten var litt rampete. Så nå har jeg bare slappet av hjemme med en Iste-drink i solen på balkongen, vært helt ndelig. Litt farge har jeg fått – både brun og rød! Typisk meg. 

Vi nøt også en deilig grilltallerken ala Haugerud i kveld, var så godt! Og jeg som elsker grillmat…. Må nyte sommeren på denne måten! I tillegg så mtte vi jo feire at jeg og Erik har bodd sammen i 1 år i dag! Takk for at du holder ut, kjære. Nå koser vi oss i stuen før vi skal legge oss, jobb 11-19:00 i morgen! Blir kjipt å dra på jobb når det er spådd så nydelig vær.

Hvordan har din solskinnsdag vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg