When the sun goes down


Solnedganger er vakre, jeg syntes spesielt at den her hjemme fra balkongen er helt nydelig. Jeg får skikkelig sydenfølelse av å bo i blokk med en slik utsikt over solnedgangen på sommeren. Jeg stortrives. Tenk at vi allerede har bodd her et år, det har gått så fort. Jeg har fått meg hund sammen med verdens flotteste gutt. Vi har grått, ledd, kranglet, vist kjærlighet og hatt det helt strålende her hittil. Jeg gleder meg til jeg blir skikkelig voksen og kan sitte i en annen leilighet eller et hus og snakke om alle de fine stundene vi hadde på Haugerud! 


 

Nå har solen gått ned, men det er enda en deilig temperatur ute. Desverre så er det spådd dårlig vær i morgen, men da er jeg fit for fight for å trene skikkelig og rydde her hjemme. Må virkelig ta meg sammen og slutte å være så rotete og også trene skikkelig. Men ha en fin natt alle sammen, drøm søte drømmer så dere våkner med et stort smil om munnen i morgen – klar til å omfavne en ny dag og ny uke med nye muligheter.

God natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg