Breakfast for heroes

Nå vet jeg at det er lenge siden sist, men jobbing og har vært på Toten har tatt overhånd! Og i natt så tok pollen overhånd på meg så jeg har vonde øyne og tett nese – hurra. Men startet dagen med en deilig frokost, men det ble litt mye så det ble ikke spist opp… Nå kaster vi oss rundt og pakker siden vi skal være på Hvaler til onsdag, skal på jobb på tirsdag da så må tilbake til Oslo en tur da.


@

Fredag-lørdag(i går) så var vi hjemme hos mamma en tur for å grille med venninnen min og hennes mor, var så koselig og god mat! (Jeg elsker jo grillmat). Så var vi ute en tur på Gjøvik, gøy å se igjen så mange kjente, ikke like gøy å stå opp 08:40 i går fordi vi måtte på toget inn til Oslo siden jeg skulle på jobb til 13:00. Gikk veldig bra på jobb og dagen gikk fort egentlig.

Alt i alt har helgen vært super hittils og blir kjempe bra i kveld og se familien vår igjen, kose oss på Hvaler noen dager og ta livet med ro!

Hva er dine planer for dagen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg