Birthdayparty with family

I går feiret jeg den ene familiebursdagen for denne sommeren, den ble veldig vellykket! Fikk masse skryt fordi jeg hadde gjort mye selv som å lage hjemmelagede svineburgere, hjemmelaget potetsalat, skoleboller, bløtkake(utenom sukkebrødet), baket sjokoladekake og brownies! Stolt av alt jeg klarte på bare to dager, men det gikk ihvertfall og tror ingen gikk sultne i går. Fikk en del penger som kommer godt med når jeg skal tatovere meg 15.august♥  (har btw. ikke bursdag før søndag)

Hvordan har din helg vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg