Back to school

For de av dere som ikke vet det – jeg studerer bachelor i journalistikk på Norges Kreative Høyskole i Oslo! Jeg har fullført og bestått 1/3 skoleår.


I går begynte skolen igjen, og jeg tror det blir et veldig fint år! Det ser ut til å bli to spennende semester med bla. videojournalistikk og praksis i 2 måneder i en “valgfri” redaksjon. Jeg merker så godt at jeg har valgt den riktige karriere retningen, for jeg kunne virkelig ikke sett for meg å bli noe annet. Jeg gleder meg til å stå på dette året, fokusere på skolen og at den skal komme først. Ved siden av har jeg jobb, trening, venner og familie! Det er tid for alt en dag, men nå er skolen i fokus. Jeg vill ikke sitte om noen år med så mye studielån og ikke få meg noen jobb. 

Min første skoledag var egentlig litt kjedelig, eller kanskje positivt kjedelig fordi alt som ble sagt kunne jeg. Som noen år som blogger og har videoblogget så kan man litt med det å være foran kamera, redigere en video og poste den på youtube + få seere. En annen ting er kvaliteten, videobloggene mine var helt ute og jeg har vell “blokkert” de fra omverdenen og gjort de kun synlige for meg selv. Null flauhet burde jeg vell ha, men jeg har litt stolthet også. Men som sagt, jeg har jo vært ute en vinternatt før på dette området, så tror denne eksamenen skal gå lekende lett!

Har du begynt på skolen igjen, hvordan var det?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg