Ten tips for a rainy day

Nå er høsten kommet for fult, de fleste ønsker å gjemme seg inne under dynen da! Men fortvil ikke, det er masse flotte ting å gjøre selv om du ikke får ligget ute å tatt vare på sommerens brunfarge….. (som jeg aldri fikk)


//photos_weheartit

1. Filmmarathon/Seriemarathon


Personlig så elsker jeg Harry Potter, The Vampire Diaries,
Keeping Up With The Kardashians, Grey’s Anatomy osv.

2. Bake, lage mat osv.

Når været er dårlig så passer det jo å utfordre seg litt på kjøkkenet,
varm mat og bakeverk er enda bedre når det er kaldt ute!

3. Lese en god bok

Harry Potter f.eks! (Haha, Potterhead, yeah i know)

4. Nettshopping!!!!!!

Denne mine damer og herrer, den er litt skummel… Men hvor befriende det
er å slippe å ta på seg regnjakken og reise til kjøpesenteret!

5. Trene på treningsstudio!  

Den burde jeg ha fulgt i sommer, nyttårsforsettet mitt har gått i dass for
å sidet mildt! Blir nok en strandet hval i Tyrkia om under 2 uker!

6. Rydde, vaske og lignende!

Jeg kjenner meg selv så godt at på fine dager frister det ikke å rydde,
da vil man ut å gripe dagen! Så rydd mens du kan!

7. Jentekveld

Med latter, musikk, noe godt i glasset?, kakao, film og gossip kan ikke kvelden gå galt!

8. Egentid!

Det er viktig med egentid, slappe av foran pcen med avslappende musikk og
bare nyte livet mens regnet plasker ned “rundt deg” utenfor.

9. Oppryddning i pcen, kamera, mobil osv.

Jeg regner med at du som meg ikke tar deg tid til å rydde opp i bilder på dine
forskjellige “duppedingser”, så når er det en mere perfekt timing enn på en regnværsdag?

10. Hvis du har et dyr

Lek med den/de, kos med den og gi den all din oppmerksomhet som den ikke får på dager
hvor jobb og skole dominerer.

Nyttige tips? / Hva gjør du på regnværsdager?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg