15 ting som irriterer meg….

1. Når ting ikke blir som jeg har planlagt – ferier, turer, ting jeg har sett for meg osv.. og f.eks. at det
ikke er Primark i New York!!! (Flaks at jeg skal til London i desmeber da, haha klageklage)

2. Når det regner midt på dagen og jeg reiser ut med klær for oppholdsvær…. Typisk Norge.

3. Når jeg ikke har tid til alt jeg ønsker å ha tid til. F.eks. blogging og trene, spesielt i det siste har jeg hatt
lite energi og overskudd. Skole og jobb har tatt overhånd både fysisk og i tankene, da blir det ofte til at de 24 timene
i døgnet ikke strekker til, uansett hvor mye man ønsker det.

4. Uhøflige mennesker – Hvor er folks folkeskikk?

5. Smatting og generelt lyder fra andres munn når de nyter et måltid (på en sabla ekkel måte).

6. Når internettet lever sitt eget liv (altså legger seg i dvale…)

7. Når Vålerenga taper eller viser rævva fotball/hockey – og den irritasjonen den bare legger seg over meg
litt for ofte føler jeg. Burde jo nesten ha blitt en vane?

8. Når uforventede regninger dukker opp?…. Seriøst. Hvor ble det av karmaen?

9. Når taklyset over sofaen i stua ikke fungerer (ca. hele tiden. En elektriker hos oss ønskes asap, anyone?)

10. Når noen mener at Franske Bulldoger er stygge. Seriøst?

11. Når det er rotete rundt meg – utrolig nok, for jeg er EKSTREMT rotete.

12. Når andre ikke klarer å argumentere for seg men mener at de allikevel har rett.

13. Forsøpling. Alle med hund skjønner nok hva jeg mener!

14. Når jeg bestiller noe i min størrelse, men allikevel så passer ikke plagget….
Kan ikke kjedene bare produsere klær i normale størrelser? (Dette gjelder også lengden
på bukser, hvorfor lager de ikke kortere bukser for de med stubber som ben?)

15. Når jeg ikke får sove, for da ligger jeg bare å tenker på at jeg ikke får sove….



Hva irriterer deg?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg