Turkey

                


Lol ser ut som jeg har deeeee syke puppene pga. Victoria’s Secret bikinien, hahhaha!


Jaaa, kom jo igjen fra Tyrkia for noen dager siden! Det var en tur med nydelig vær – kanskje litt for nydelig, for luftfuktiheten der tilsvarte jo en dusj! Fikk i hvertfall bittelitt farge med meg hjem, noen gaver og sånt! Var helt fantastisk å se Damon igjen ihvertfall, aldri sett han hoppe såååå høyt! (Gjensynsglede sa du?). Vari hvertfall deilig med ferie fra skole og jobb.


Når jeg kom hjem var det rett på skolebenken, for har eksamen i tverrfaglig (altså vi på journalistikk blir delt opp i grupper for å jobbe i gruppe med noen fra interiør og grafisk design! Syntes oppgaven er kjempvanskelig og vi har slitt litt med å komme skikkelig i gang(føler jeg), men håper og tror det har løsnet litt nå! Så da er det hardjobb i 2 og en halv uke! Ellers så gleder jeg meg som sagt stort til 21. oktober, for da blir det en tur til USA på meg ♛

Hva syntes du om bildene?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg