Vackraste som finns

Ingen over, ingen ved siden av. Denne skapningen er den vakreste på jord. Damon har det nydeligste hjertet for barn, andre mennesker og hunder. Han er verdens beste i hele verden, han betyr mer enn alt for meg. Hvordan beskrive det som er ubeskrivelig? Jeg finner ord, men det finnes ikke nok. Denne skapningen har gjort så mye med meg, på godt og vondt, men jeg vet at han har et hjerte av gull. Denne lille fine er en tøffing fra en annen verden, han føler seg like stor som en ulv, stolt som en hane og kan dytte fjell. Men en ting er sikkert, han har kapret mitt hjerte. Mammas lille gull!

4 kommentarer
    1. Så vakkert skrevet.:) Ja disse firbente skapningene av noen buller er vakre både inne i og utenpå. De gir ubetinget kjærlighet til både store og små, og lykken er stor enten man har vært borte i fra dem 2 minutter, 2 timer eller 2 uker. En liten vakker “klovn” med stort hjerte.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg