First day at VIXEN

Følg bloggen min på facebook HER.


Første dagen hos VIXEN, og den gkk helt knirkefritt! På kontoret sitter jeg med flotte damer, det er god stemning og jeg trives allerede! Jeg er dog ekstremt utmattet etter første dagen, hadde glemt hvordan første dag i jobb er. Jobben var ikke akkurat stress, men det blir så mye inntrykk og man går med litt høye skuldre og følger så utrolig mye med. Men jeg vet at dette blir helt supert! Så gleder meg masse til de utfordringene jeg vil få praksisperioden min.

Tror januar blir en fantastisk månede hvor jeg får oppleve masse gøy!


Meatfree monday ble slik! Ble ganske godt, men tandorien var litt annerledes enn det jeg er vandt til – så ble allikevel litt rart! Men sånn er det.

I dag er det første mandagen i år, jeg har min første meatfree monday i år og har vært hos VIXEN for første gang i dag. Mye første gang i dag, det er kult! Nytt år nye muligheter, vet dere. I morgen kommer “Året som gikk – del 1” innlegg, så stay tuned ♥

Hvordan har din mandag vært?

11 kommentarer

Siste innlegg