43 spørsmål

Spørsmål lånt fra Andrea Badendyck.

1. Hva har du på deg? En grå La Lakers crewshirt og svart Bik Bok bukse!

2. Har du noen gang vært forelsket? Jeg har vært forelsket, og ER forelsket! Forelsket i verdens beste kjæreste, venn, samboer og hundepappa – Erik ♥

3. Har du noen gang hatt et fryktelig brudd? Egentlig ikke, det har føltes som det der og da kanskje – men så har det vist seg at det bare var befriende, digg og ikke noe å være lei seg over! Sånn er det når man ikke hadde møtte den rette, og har nok respekt for seg selv til å forstå at det ikke er en selv det er noe galt med :- )

4. Hvor høy er du? 163 cm.

5. Hva var det siste du spiste? Baguetter!

6. Hva var det siste du drakk? Pepsi Max

7. Er det noen du savner? Tine ♥♥♥♥♥♥ 

8. Svart eller hvit? Egentlig hvit – elsker hvite vegger og møbler, elsker hvite klær – til min store misnøye ettersom jeg er en sølekopp så fort jeg får på meg lyse farger og ikke minst så elsker jeg hvite tepper og lignende! 

9. Favoritt tv-show? Keeping Up With The Kardashians – uten tvil! Men veldig glad i Grey’s Anatomy, The Originals og The Vampire Diaries også!

10. Favoritt band? One Direction

11. Har du piercing? Ja, jeg har piercing i tungen og navlen i tillegg til 12mm utvidinger i begge ørene.

12. Hva er din favorittsang? Den var vanskelig! Har egentlig ingen anelse, er så mange bra sanger ute nå!

13. Hvor gammel er du? Halvveis til 40! 

14. Stjernetegn? Lionheart

15. Hva ser du etter i en livspartner? Jeg ser etter en som takler meg på de dagene jeg er kan være en kjip kjerring, hvis ikke så fortjener han meg ikke de dagene jeg er best i verden – fordi livet er ikke en regnbue hver dag. Jeg ser etter en som elsker meg for den jeg er, med kanskje 5 kg for mye – og om jeg går ned 5 kg. Det er også viktig at vedkommende støtter meg og er her for meg, veldig viktig at han er konstruktiv og forteller meg når jeg gjør noe feil – men det skal komme fra hjertet og fordi han bryr seg. Han må være glad i dyr og respektere mitt syn på dyrevelferd – og gjerne dele det, for jeg kunne aldri levd med en som går i pels for eksempel. Dette er jeg så heldig å har i min kjære ♥

16. Favoritt quote? Mhhm Snitches get stiches? neida. Vet ikke

17. Favoritt skuespiller? Ian Somerhalder, han er så fantastisk dyktig i Vampire Diaries i tillegg til å være et utrolig bra menneske.

18. Favorittfarge? Grå, hahha! 

19. Høy eller lav musikk? Egentlig en mellomting, syntes det er deilig å sitte med lav musikk når jeg holder på med ting på macen – mens gjerne litt høyere om jeg sminker meg eller er i mood for det!

20. Hvor drar du når du er trist? Dusjen, da får man være i fred med tankene sine og la det “prelle” av.

21. Hvor lang tid bruker du i dusjen? Sjeldent noe mer en 10-15 min, kortere om jeg dropper å vaske håret!

22. Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen? Huff litt for lang tid, jeg er alltid så trøtt så blir sittende i min egen verden i mellom slagene (jeg sitter å sminker meg, i senga eller sofaen), alt går så treigt på morgenen!

23. Har du noen gang vært i en fysisk slosskamp? Nei, fikk et pent fik på kinnet på barneskolen men det er kanskje det nærmeste slosskamp jeg har vært i.

24. Turn on? Velkledd, høflig og fantastisk.

25. Turn off? Gutter som går i UGGs, Canada Goose jakker med en halv boks vox for å holde håret bakover – spyr av tanken.

26. Hva er det siste som fikk deg til å gråte? Redselen for å miste Damon! 

27. Når sa du at du var glad i noen sist? I dag, forteller Erik og Damon hele tiden hvor høyt jeg elsker og verdsetter dem! 

28. Hvilken bok var den siste du leste? Harry Potter

29. Hvilken bok leser du nå? En annen Harry Potter bok, hahah

30. Hvilken tv-serie så du sist? Hotel Cæsar

31. Hvem snakket du med sist? Erik!

32. Favorittmat? Biff, dessverre

33. Hvilke destinasjoner ønsker du å dra til? LA, Miami, London, New York(igjen)

34. Hvor var du sist på reise? New York i oktober – utrolig hvor fort det har gått siden da!

35. Har du et crush? Always, have my guys ♥

36. Når kysset du noen sist? I dag!

37. Når ble du sist fornærmet? Rundt en uke siden kanskje?

38. Hva er favoritt godteriet ditt? Maarud popcorn – ferdig poppet! 

39. Spiller du instrumenter? Blokkfløyte, neida! hhaha

40. Hva er favoritt smykket ditt? Tunellene i ørene!

41. Hvilken sport gjorde du sist? Jeg har jo prøvd å begynt å trene ordentlig igjen, men sist var mandag på treningssenter! Ellers så går jeg jo ut med Damon stort sett hver dag da

42. Når var du med noen sist? Er så heldig å være omgitt av to stk. stort sett hele tiden! Men er også hjemme hos mamma, så søsteren min og mamma!

43. Har du en frykt? Flere… Maur, herregud jeg er såååå livredd for maur! Jeg er også grusomt redd for å miste Damon, er så grusomt for er så redd for det – vet det er no som ikke kan kontrolleres, men er bare så redd. Jeg er også kjempe redd for å ende opp alene, jeg trives best med kjæreste – trives best med Erik! Jeg er heller ikke glad å bade i hav, i Tyrkia dro vi på en strand med småfisk i vannet, holdt på å få mitt første angstanfall ever ute i vannet når jeg kjente fiskene “nibbe” meg på bena, værste jeg har vært med på!


 


Interessant? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg