Oslo Runway

Følg bloggen min på facebook HER.


Bilde 1. Moods Of Norway visning   /   Bilde 2. Veronica B. Vallenes vinsing   /   Bilde 3. JohnnyLove visning


Bilde 1. L’oréal sitt styling-backstage   /   Bilde 2. Det meste fra goodiebagene   /   Bilde 3 og 4. Venting på JohnnyLove

I dag har jeg vært i Operaen på Oslo Runway, utrolig kult arrangement- og ikke minst like kult å få være med! Jeg har sittet “front row” på 2/3 show i dag og følt meg “viktig”(hahah). Men fra spøk til alvor, hvor kult er det ikke å få være med på noe slikt i en alder av 20 år? Jeg er ingen motepersonlighet(enda, heheh), ikke er jeg ferdigutdannet journalist og jeg er ikke toppblogger. Jeg føler meg ekstremt priivligert som får 2 arbeidsmåneder i en redaksjon som har tatt meg så godt i mot, og virkelig er ivrige på at jeg skal lykkes- og ha med meg masse erfaringer og opplevelser videre. 

Jeg syntes i hvert fall at Moods sin visning var veldig kul, mye fint til jenter! Ikke så typisk Moods Of Norway, men kult. Veronica B. Vallenes hadde en utrooolig fin visning med ekstremt mye fint– så nå er det bare å spare penger og miste litt kalorier så er jeg fit for fight, haha. JohnnyLove var en kul visning, mye fint til gutta – til damene likte jeg veldig godt kåpene!

Var dumt at jeg “ikke fikk” sett byTiMo visningen, for på Snapchat så den utrolig bra ut! Men har hatt en fantastisk dag, sett igjen mange jeg har hilst på tidligere- så kult når folk kjenner igjen meg også. Så når jeg kom hjem var jeg egentlig helt utslått av alle inntrykkene og hvor gøy det var, dette er liksom bare slikt jeg har sett på TV. Nå er jeg bare så gira, jeg vil på masse visninger! Haha. 

Hvordan har din dag vært?

3 kommentarer
    1. Så morro å få bli med på noe sånt! og hvertfall å sitte på front row og greier 😀
      fikk dere masse gratis ting også? bra det var flere show og kolleksjoner du likte 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg