Lindex Better Denim

Følg bloggen min på facebook HER.

 

Denne mandagen startet kanskje på den mest perfekte måten? Når alarmen gikk 07:20 var det begynt å bli lyst ute og da jeg var på vei til t-banen var himmelen rosa, jeg så også solen begynne å skinne over den vakre byen min!

Det var heller ikke så ille å ta trikken til Grünerløkka for pressefrokost og pre launch av Lindex sin Better Denim kolleksjon som kommer i butikkene og på nett 18. februar. Det var dekket opp til smoothie bowl, avokado toast, deilig juice og kaffe- og et fantastisk hyggelig dekket bord med duk i denim (selvfølgelig). Var kjempe fint å se igjen noen kjente fjes, hilse på Kathrine Sørland (som forresten var kjempe hyggelig) og flere andre ♥

Better Denim kolleksjonen var utrolig fin, og ikke minst bærekraftig! Med 47% mindre bruk av vann, 30% mindre kjemikalier og 27% mindre bruk av energi under prosessen så gir det et håp om at klesbransjen kan revolusjonere seg i årene fremover.

I tillegg så gikk det opp for meg at neste fredag er min siste dag i praksis, og jeg hater det sååå at det er mine siste dager – jeg har funnet ut hvilket liv som passer meg for å si det sånn. Men jeg skal nyte de til det fulle og i morgen er det pressemøte- wihuuu!


 

Ellers har det vært en rolig mandag- fikk gå litt tidligere, laget god middag og så Keeping Up With The Kardashians før jeg fikk et par timer på øyet, for ble ikke så mye søvn i helgen! Håper alle får en super kveld videre og at alle har hatt en super start på uken. Sleep well ♥

Hvordan har din mandag vært?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg