Playdate

Følg bloggen min på facebook HER.

Denne søndagen har gått ut på å få besøk av pappaen til Damon og eieren, var så utrolig koselig – og ikke minst underholdene! Disse gutta er så morsomme, men det er jo rasen generelt. Så nå ligger min lille “rullepølse” på teppet ved bena mine, snorker og er kjempe sliten – sov hos rottis kusinen sin i går natt og var liggende i hele går, så blir vell det samme i dag! 

Ellers så skal resten av søndagen bli brukt å eksamens øving(har eksamen i morgen), spise bakt potet og se på tv! Jeg og Damon er alene frem til fredag og skal nyte hverandres selskap, være slitne og gå turer denne uken! Blir nok fantastisk hyggelig og håper at vi får det gøy.

Hvordan er din søndag?

5 kommentarer
    1. Så skjønne og herlige de ser ut!
      Virker som en morsom rase ja ^^
      Min søndag består også av avslapping, også skal jeg bare forhåndsskrive noen innlegg og se serier (:
      Lykke til med eksamens øvingen 😉

    2. Henriette Celin: De er helt fantastiske! Definitivt den kuleste rasen!

      Såå deilig, godt å få unnagjort litt bloggarbeid 😀 Tusen takk, kryss fingrene for meg, vil ikke stryke igjen!

    3. Ingrid Kristine S. Austrheim: Det ligger nok i slekta! hahah

      Jeg og, ser dårlig ut men håper å gjøre det såpass at jeg består!

      Så deilig, nyt resterende av søndagen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg