Meatfree monday

Følg bloggen min på facebook HER.

Dagens meny:
Frokost:
GO morgen zero med mango ♥ en flaske vitamin well – peach.
Lunsj: En lang baguett med egg ♥ smashed avocado (ble litt mye, så orket ikke spise alt da)
Middag: Kjøttfri farse ♥ mais ♥salat ♥ovnstekte mandel-båtpoteter ♥
grove speltpitabrød ♥ med en blanding av bernaise og peppersaus! 


God mandag! Denne mandagen har egentlig vært kjempe fin, ikkenoe blåmandag – utenom at jeg hadde 3 timers skoleeksamen, den gikk forøvrig helt greit (håper jeg). Dagen har gått ut på å spise god, kjøttfri mat, vært ute å lekt med 2 andre Franske Bulldoger (var sååå koselig, og så fint å leke ute i sola)! Ellers har jeg og Damon hatt en lengre powernap og vært litt til ute + en del TV-titting♥

Hvordan har din dag vært?

2 kommentarer
    1. Ariel Charlotte: Det er et veldig godt tiltak, for både helse, miljø og ikke minst dyrene! 😀

      Jeg liker godt den kjøttfrie farsen, den smaker egentlig bare krydder på en måte, men den er veldig mild så man kan krydre den slik man vil, kjempe fin til både pastaretter, lasagne, taco og det jeg lagde på bildet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg