Påske feeling

Følg bloggen min på facebook HER.

DCIM101GOPRO

Hatt en super formiddag ute i hagen i barndomshjemmet (lol høres ut som jeg er 70 år når jeg skriver det sånn) mitt! Vi har kost oss med grilling, se Damon utfolde seg i snøen, katten og Damon fikk hilse på hverandre, spist kvikk lunsj og alt som hører med! Nå har jeg fått dusjet av meg bållukten – desverre har ikke alle her kommet like langt “i løypa”, så sitter enda i bål-os! Var desverre ikke sol i dag da, men storkost oss allikevel.Har forresten filmet med Go-Pro kameraet mitt i dag, så kanskje det kommer en video i morgen!

Lørdagskvelden tilbringer vi hos mamma, så får vi se hvordan kvelden ender! Blir vell god mat og noe godt drikke, så få vi se om vi ringer en taxi og tar oss en tur til Gjøvik.  Har egentlig søndagsfølelsese, men wiiii det er lørdag!

GOD LØRDAG ♥

1 kommentar
    1. Å, så påske stemning!
      Grilling og kvikk lunsj hører med ja.
      Gleder meg sånn til det samme selv, i tillegg til skiturer på fjellet 😀
      Ha en fin lørdagskveld videre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg