Snapshots

Følg bloggen min på facebook HER.




Har hatt noen fine uker, som dere sikkert kan se! Har vært litt “ups and downs”, men still going strong ♥ I morgen er det 1 år siden Damon kom i hus, og kan faktisk ikke tro hvor fort den tiden har gått – er jo faktisk snart 2 måneder siden har fylte 1 år!  Ellers fikk jeg jo mitt etterlengtede “Lip Kit By Kylie” som jeg skal skrive mer om senere.

Jeg har også begynt på en litt sunnere vei – dessverre har jeg t kort treningsopphold nå pga. at jeg ble helt GRUSOMT støl av hjemmetrening for rumpe og lår etter tirsdagen, så har ikke klart å gå eller sove ordentlig. Hurra for meg! Så håper kroppen min er litt mer brukbar til i morgen så jeg faktisk kan komme meg på trening før helgen.

Denne torsdagen har også vært veldig god – på tross av migrene lignende hodepine på morgenen etter lite søvn, fordi jeg år nesten 3000,- igjen på skatten og har blitt kalt inn på jobbintervju neste uke! Håper det vil gå bra♥ Jeg tror at april blir min måned!

Hva kunne du tenke deg å lese om på bloggen fremover?

6 kommentarer

Siste innlegg