Everything comes to an end…

Følg bloggen min på facebook HER.

….and this week is no exception.


Wearing Koko K!!!! LOVE IT 

Da er en fin uke over! Kan oppsummere uken med vondt, og at alle gode ting er tre. Vondt pga. den dumme hjemmetreningen jeg gjorde på tirsdag, kjenner den faktisk enda da det kjennes ut som musklene i lårene mine er en strikk som tøyes, men på trening skal jeg i morgen før skolen – ingen unntak. Konsumerte en del alkohol i går kveld, så da er det bare rett og rimelig at jeg starter uken med en dose healthyness!

“Alle gode ting er tre” kommer i form av at Vålerenga idrettsforening har vell ikke hatt den beste helgen med tap i hockey på fredag og i dag, mens fotballen tapte i går. Da ser jeg meg ferdig med denne uka, og helgen. Gleder meg til neste og håper Vålerenga har mer lykke med seg da♥

Den nye uken blir preget av 2 dager skole, 3(minst) dager trening, frenchie playdate i morgen, middagsbesøk på onsdag, jobbintervju på torsdag og bytur på lørdag ♥ Deilig med en slik ukeplan!

Hvordan har din uke vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg