Tuesday

Følg bloggen min på facebook HER.


Fullkorns polarbrød – Hamburgerygg – Agurk – Piel de Sapo melon – Vann med isbiter 

Good start of the day! Solen skinner, våren er her virkelig – er så fantastisk ♥ Beklager for mitt bloggfravær, men ble en liten hektisk helg og en lang dag i går med skole hele dagen + introduksjons kurs for min nye jobb! FOR JAAA, JEG FIKK JOBBEN!!! WIHU.

I dag er det internett kurs til jobben og rydding som står på tapetet, er klær over alt her og litt oppvask som trenger å settes inn i oppvaskmaskinen så da er det bare å ta tak!

Hva er dine planer for denne nydelige dagen?

5 kommentarer
    1. Så godt det så ut! er så glad i polarbrød :3
      Åå, gratulerer med jobben 😀
      I dag har husarbeid og blogging vært på planen. Videre skal jeg en tur ut, og ellers ikke så mye. Nyte finværet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg