Fått mine første saker på trykk!

Følg bloggen min på facebook HER.

Du finne mine to første saker på trykk i aprilnummeret av “Beauty”, VITA sitt gratismagasin ♥ Utrolig gøy å se navnet sitt hele to ganger og i tillegg stå under “redaksjonen” lengre foran. Utrolig gøy! Den ene saken er om påske/fjell/vår sol og den andre er helsetips, og er veldig fornøyd med utformingen av begge sakene.


Nå er det endelig helg, i går jobbet jeg for første gang for Fresch Thining og det gikk veldig bra! I dag så har jeg fått trent litt, tok en god arm og skulder-økt, så kjenner det egentlig ganske godt i armene her jeg sitter og taster. Har også presset meg fersk juice fra appelsiner, som dere kan se på bildene – såååå utrolig godt ♥

Denne helgen så skal vi hjem til Toten for i dag fyller lillesøsteren min hele 13 år, så blir middag hos mamma i dag og bursdagsfeiring for henne i morgen! Tenker at jeg skal prøve å få tatt litt bilder, syntes alltid det er hyggelig å se bursdagsbilder.
 

Har du sett sakene mine enda? / Hva skal du benytte helgen til?

4 kommentarer
    1. Nei, det har jeg ikke, men så gøy da! gratulerer med to saker på trykk 😀
      Du får kose deg i Toten og med familie bursdag ^^
      Jeg skal kanskje på forestilling i morgen, ellers skal jeg ikke så mye (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg