Travle dager

Følg bloggen min på facebook HER.

God “morgen” alle sammen! 

En ny dag med nye muligheter, og jeg våknet heldigvis i mye bedre form i dag – så da blir det jobb i dag! I dag står jeg å deler ut Nature Valley barer på nationaltheatret i Oslo – så bare kom bort for å prøve ut produktet ♥ Er jo en helt fantastisk nydelig dag å stå ute å jobbe! 

Etter jobb så blir det å stresse til Tveita for å hente vår nye grill (Weber elektrisk grill), så gleder meg veldig til å hente den! Så blir det å handle inn litt til verandaen, nye puter, duk, blomster og noen småting til 17.mai så har jo litt å pusle med hjemme før jeg legger meg- og skal jobbe med det samme i morgen, så kom bort å smak!

Hva er dine planer for dagen?

4 kommentarer
    1. Så godt at formen er bedre ^^
      Skulle gjerne kommet å smakt, men jeg er og bor i Bergen, hehe ;-P
      Jeg skal snart ut å sole meg, blogge, og på danseforestilling senere (:
      Ha en fin dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg