Mye å se frem til

Følg bloggen min på facebook HER.
// all foto i dette innlegget tilhører weheartit.com


♥ Sommerferie

Litt usikker på akkurat når jeg får sommerferie, men ikke senere enn 17. juni- og det skal bli så deilig! Jobbe, tane, grille, kose oss med Damon, familietid, besøk fra Sverige og bare nyte livet i to måneder før mitt siste skoleår (forhåpentligvis for ever). Skal lade opp batteriene og få en skikkelig motivasjonsboost til å gjøre det bedre enn noen gang frem mot bacheloroppgaven etter jul


♥ Polen

31. juli så reiser vi og mamma til Krakow for en 4-netters tur, det blir nok kjempe koselig og vi skal faktisk feire 21 års dagen min der! Det blir en tur tilbake til Auschwitz, shopping, godt i glasset og god mat, ta bilder og kose oss skikkelig.


♥ Fullføre bacheloren

Gleder meg så til å fullføre bacheloren, prøver å tenke på spennende temaer jeg vil fordype meg i, er jo så mye spennende å ta tak i. Håper jeg finner noe i god tid før jeg sitter med oppgaven i fanget slik at jeg ikke må stresse meg igjennom den fasen. Så på denne tiden av året neste år så leverer jeg bacheloroppgaven.  håper jeg klarer å gjennomføre oppgaven godt og får en god karakter for å sette et punktum på studiet mitt. Jeg har allerede så smått begynt å planlegge et spennende prosjekt etter bacheloren, noen som kan gjette hva det er? (kommer nok ikke noe info om det før neste år rundt disse tider men….)

♥ Feire fullført bachelor i USA

San Francisco(24-28 juni) – Las Vegas (28-2 juli) – Los Angeles (2-10 juli) ca. slik har vi planlagt turen til USA neste år, for å feire at Bacheloren min er fullført og levert, 3 år skolegang er over og fordi vi har snakket om det så lenge. Dette blir nok tidenes ferietur, den blir så bra! 

Har du noe å se frem til?

9 kommentarer
    1. Så herlige ting å se frem til! Å reise er noe av det kjekkeste. Heldig som skal gjøre en del av det ^^
      Jeg ser frem til 2 ukers ferie med kjæresten. Vi har ikke så mye planlagt enda, og tar det litt som det kommer. Eneste som betyr noe er at vi får tid med hverandre. I fjor fikk vi nemlig kun 1 dag med hverandre i sommerferien ;-P

    2. SV: Ja, hehe. Har tenkt på det! men blir nok ikke i år tror jeg. Tror det blir å kjøre til Sverige og kanskje andre plasser i Norge i år. Så får vi se med mer penger neste år hvor turen går 😉

    3. ååhh det høres ut som noen kjempekjekke planer! du får ha lykke til med bachelor oppgaven din selv om det er en stund til. 😀 Jeg ser faktisk frem til å begynne på studiene til høsten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg