Klar for litt kroppskunst

Følg bloggen min på facebook HER.

Det er ingen hemmelighet at jeg ha passion for tattoos, jeg elsker det og syntes det er vakkert. Jeg gleder meg til den gangen jeg blir gammel og sitter på gamlehjemmet med kule damer og herrer med hver sine historier om sine tatoveringer, fordi jeg vet at jeg er ikke den eneste med sleeve om 60 år. 

Et tilbakeblikk på mine tidligere sessions:

Gjort av Lau ved Onkel Henry’s Lillehammer i august 2013

Gjort av Vesko ved Onkel Henry’s Lillehammer i oktober 2014

Gjort av Vesko ved Onkel Henry’s Lillehammer i desember 2014

Gjort av Vesko ved Art Rock Tattoo (tidligere Onkel Henry’s) Lillehammer i mars 2015

Gjort av Vesko ved Art Rock Tattoo (tidligere Onkel Henry’s) Lillehammer i august 2015 

Så nå blir det veldig deilig med en session til, etter denne runden vil jeg mest sannsynelig kun ha igjen “tomrom” som skal fylles med noen detaljer – men mest bakgrunn, rette noen linjer og så er prosjektet ferdig. Deilig å se hvor fort det har gått, jeg trodde det ville ta mye lengre tid. Skulle ønske jeg hadde jobb de 4 første månedene slik at jeg heller var i sluttprosessen nå, men slik er det!

Spent på å se hva jeg tatoverer i morgen (kanskje en idè om hva det blir?) ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg