Sleeve session #5

Følg bloggen min på facebook HER.


Deathly hallows på undersiden av armen, rose på oversiden på håndleddet, rettet opp noen streker på portrettet av Damon og fylte inn roser i “tomrom”.

På torsdag var jeg på Lillehammer for en tattoo- session! Hvor deilig det var å endelig tatoveres litt igjen, var faktisk veldig vondt denne gangen men ble jo et helt fantastisk resultat. Nå mangler det bare bakgrunn, et par småting og fikse noen streker så er vi faktisk ferdige med arm nummer en♥ Kanskje jeg allerede i vinter begynner på arm nummer 2???

Har ihvertfall hatt helt sykt “pump” i armen siden torsdag, har jo tatovert på begge sider av håndleddet så føles egentlig ut som jeg har en stram strikk der, har også brukt armen mye på jobb de to dagene (i går og i dag) så må si meg klar for “helg” nå!

Hva syntes du om resultatet?

5 kommentarer

Siste innlegg