Tired talk

Følg bloggen min på facebook HER.

Gud for en uke dette har vært.. Mandag, tirsdag og onsdag gikk med til frustrasjon og eksamensøvning – de gikk hånd i hånd for å si det slik. Torsdagen var jeg 2 timer på skolen før eksamen – SOM JEG BESTOD, takket være de fine folka i klassen som hjalp meg ♥ Fredag og lørdag gikk med til jobbing, så i dag sov vi lenge og jeg har vært utslått på sofaen… Så kan vell si at hodet og kroppen har nok vært greit utmattet etter denne uken. 

Men gud hvor herlig det nå er med sommerferie og at jeg har bestått 2/3 år av bacheloren min i journalistikk!!!

Nå er jeg klar for en ny uke med nye muligheter – som vil si at nå skal treningen komme på plass igjen, til helgen kommer søsteren min for å sove her også drar vi på VG-lista på fredag, så har nok en bra uke i vente! ♥

Flere som syntes det er FANTASTISK med sommerferie?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg