Uken som gikk…

Følg bloggen min på facebook HER.


· L A S T   W E E K ·

 

Ukens instagram: 


Annabel Rosendahl – Utrolig flotte bilder fra en norsk motepersonlighet! 

Ukens opptur:

1# Helt klart å skrive under kontrakt på utleieleiligheten jeg tar over 14.oktober! New home – new start.

2# Noe annet som var en fantastisk opptur var å få helt utrolig bra feedback på nettmagasin-drømmen min av karriereveileder på skolen! Det var gull, og en ekstrem motivasjonsboost. Jeg kan ikke vente!!! 

3# TheFirstLadyBrækhus, trenger jeg si noe mer? Eller kanskje, hvor var du når Brækhus ble homecoming queen?

Ukens selfie:

Ukens nedtur:

Ukens nedtur er definitivt å innse at jeg ikke er millionær midt oppi flyttingen. Selvfølgelig mange ting jeg trenger, vi har prøvd å gjort det på rimligst mulig måte – men svært lite fint til salgs for tiden på Finn osv. Så da ble det handlings herifra til evigheten da, haha. Blir gøy å vise dere alt det nye da :- ) Ellers så var det en rimelig stor nedtur at mamma har klart å brekke kneskålen sin rett før flyttingen nå, men sånn er det – god bedring ♥

Ukens innkjøp:

Hvordan skal jeg kunne velge? Men ble nå rimelig forelsket i marmor tørkerull-holderen fra Princess jeg kjøpte på torsdagen, og den grå marmor-fjølen jeg har bestilt fra Kid! 

Ukens sang:

Ukens drama:

Ukens drama er jo uten tvil opplegget som skjer over i statene hos min fjerne Kardashian familie, at Robert fikk seg til å poste søsterens nummer på Twitter fordi han misforstår alt og tar alt i verste mening – det er helt bunnen i bøtta. Rett og slett, den mannen bør manne seg opp før han snart blir far og en datteren og stesønnen skal se opp til. For å få til noe må man skape noe, engasjere seg og være positiv – men han vil bare ha alt utenom å gjøre noen ting, for å så skylde på søstrene sine at de ikke hjelper han med noe. It doesen’t work that way honey. Heldigvis så ser det ut til å løse seg, men etter ryktene er det fortsatt knute på tråden da Kylie selvfølgelig ikke vil gi ut nummeret sitt til Robert for øyeblikket. Kanskje ikke så rart? Ja, jeg digger den familien og alt dramaet.

Ukens bilde: 


Uten tvil! 

·

Hvordan har uken din vært?

6 kommentarer

Siste innlegg