Nærmer seg med stormskritt…

Følg bloggen min på facebook HER.

· T H E R E   C A M E   A   T I M E   W H E N   Y O U   R E A L I Z E D   T H A T   M O V I N G   O N   W A S   P O I N T L E S S .   T H A T   Y O U   T O O K   Y O U R   S E L F   W H I T   Y O U   W H E R E V E R   Y O U   W E NT ·
– Stephen King

Flyttedagen nærmer seg – heldigvis! Blir veldig deilig å få et eget hjem igjen ♥ Nå er snart alt pakket ned, utenom nødvendigheter og klær, ellers så er snart alt på plass! Alle møbler utenom tv-benken er skrudd sammen, så begynner virkelig å bli i mål snart! I morgen er det jo kun en uke igjen til flyttelasset kjøres innover, og det blir veldig bra. Først skal jeg igjennom en jobbhelg i Oslo, litt skole og produkopplæring i starten av uken før jeg er i Oslo torsdag-fredag igjen pga. jobb og skole, så er det bare å ta fatt på den nye hverdagen!
 

Flere som holder på med flytting for tiden? / Spent på å se hvordan jeg vil få det i mitt nye hjem?

6 kommentarer

Siste innlegg