Jobbhelg next

Følg bloggen min på facebook HER.

· W O R K   W O R K   W O R K   W O R K   W O R K   W O R K   ·

Om ca. en time så sitter jeg på toget på vei til Oslo igjen, jobbhelg! Jobber faktisk i kveld, i morgen og søndag – så skal jeg hjem, og ta med Damon ♥ Perfekt! I dag jobber jeg på Meny CC Vest, så om noen vil ha smaksprøve – kom å si hei ♥ 

Etter mye om og men så fikk jeg endelig levert video eksamen i dag tidlig, så bare 4 eksamener igjen før arbeidet med bacheloroppgave starter for fult! Blir såååå spennende ♥ Når jeg kommer frem til Oslo så skal jeg også hente et par ting som jeg har bestilt til den nye leiligheten, gleder meg veldig til å se det in real! Blir sååå bra det her. Skal i løpet av helgen få samlet de siste tingene mine som er igjen i Oslo også, så alt er klart til fredagen – kan nesten ikke vente nå! 
 

Hva er dine planer for helgen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg