De første dagene av mitt nye kapittel

Følg bloggen min på facebook HER.


Yummy saturday night dinner

·   E V E R Y   N E W   B E G I N N I N G   C O M E S   F R O M   S O M E   O T H E R   B E G I N N I N G ‘ S   E N D   ·

Da har jeg flyttet inn i “ny” leilighet i Oslo, det blir nok en flott ting! Akkurat nå er det mest styr og mas, rot over alt og jeg er kjempe sliten etter dag 1/2 med flytting + jobb i går. Så i dag tar jeg fatt i ryddingen før jeg drar og tar et par øl før kamp, drar på kamp og drar en tur ut etterpå! Det er fult fortjent, så får heller mandagen brukes godt med å rydde ting på plass, møte i banken og produktopplæring på jobben! Ville bare oppdatere dere litt ♥
 

Hva syntes dere om leiligheten så lang?

5 kommentarer
    1. Det blir spennende 🙂 Gleder meg til å se hvordan det blir etter hvert. Har du fått deg ny jobb? Hvor jobber du nå? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg