Welcome December

Følg bloggen min på facebook HER.

Lady Gaga – White Christmas
 

·   I ‘ M   D R E A M I N G   O F   A   W H I T E   C H R I S T M A S   ·
 

Endelig er det desember, det har jeg lengtet etter siden januar. Desember er min måned, måneden jeg får overdrive så mye jeg bare vil, ta vare på meg selv og være glad! Det blir naturligvis en veldig spesiell jul for min del i år, den ble jo ikke akkurat som planlagt. Det er veldig deilig at det for meg er offisielt vinter, og veldig snart juleferie – som jeg virkelig trenger etter tidenes tøffeste høst. Jeg håper desember bringer med seg mye bra, det tror jeg i hvert fall ♥ 

Jeg kan ikke la vær å si noe om hvor skuffende det er at NRK velger å fokusere på moderne julekalendere fremfor tradisjon. Det er ekstremt trist. 

Flere som har ventet uendelig mye på denne måneden?

8 kommentarer

Siste innlegg