Da har jeg endelig juleferie!

Følg bloggen min på facebook HER.


 

Leverte årets siste eksamen i går – og det var såååå deilig å bli ferdig! Bare en til så kan bachelor-tiden bare begynne ♥ Nå skal jeg bare nyte helgen med trening og gjøre noen ærender i dag, få hjem Damon i morgen så blir det nok en sliten gutt jeg får hjem – så blir nok en kose-søndag på oss om jeg kjenner han rett! Blir deilig med noen dager fri til uken også før jeg skal jobbe igjen 8. des, jobber heldigvis en del denne måneden så jeg får utnyttet ferien godt. Så blir det en tur hjemover i midten av desember, for må jo hilse på mamma som endelig er på bedringens vei! Så skal jeg faktisk for første gang hoste den årlige før-juls middagen/koldtbordet med familien, så det gleder jeg meg veldig til! 
 

Hva er dine planer for helgen? / Lenge til du får juleferie?

8 kommentarer

Siste innlegg