Førjulskoldtbord og sykdom

Følg bloggen min på facebook HER.


 

På søndag samlet jeg en liten gjeng fra familien på et førjulskoldtbord hjemme hos meg, litt to fluer i en smekk så de kunne få se mitt nye hjem samtidig. Var i hvert fall kjempe koselig, jeg kom i land med alt og tror alle var fornøyde med mat og desserten. Så ble jeg jo med hjem til Toten, og ble selvfølgelig skikkelig dårlig på kvelden og har vært liggende her siden da. Med noe halsbetennelse lignende opplegg, feber, hodepine og hoste – gotta love life. Men er heldigvis litt lettere i hodet i dag da, om ikke noe annet – på tross av at jeg har sovet helt elendig denne uka. Men i morgen reiser jeg hjem igjen til Oslo, skulle jo jobbe i helga men når jeg er syk så er det ikke særlig aktuelt, vil jo gjerne ikke være dårlig til jul.
 

Flere som er syke for tiden?

6 kommentarer

Siste innlegg