New year, new life

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S K Å L   F O R   A T   2 0 1 6   S N A R T   E R   O V E R   · 

To bilder som sier sitt på en dag som denne! Det er sist dagen i 2016, og jeg kunne ikke vært mer glad for at jeg endelig kan lukke boken for dette året om noen timer. Dette har vært et år som startet utrolig bra, men derifra gikk det bare nedover – det går oppover igjen, heldigvis men det har vært utrolig tungt. Når den værste personlige krisen min rammet meg så strømmet det på med eksamener, flytting, alle ville ha en bit av meg. Jeg har heldigvis også brukt dette året på å rydde opp i hvem jeg orker å ha i livet mitt, og blitt ekstremt flink til å ikke finne meg i dritt – og det er kanskje den viktigste leveregelen jeg vil ta med videre fra dette året.

Har vært så utrolig deilig å slappe av denne jula, og i dag savner jeg lillegutten min ekstra mye som ble hentet 4 dag for å feire nyttår med pappaen sin! Jeg går inn i det nye året med en av mine beste venninner, og flere gode venner så tror det blir en super feiring med god mat, bobler i glasset og en bra fest! Så håper jeg humøret stiger utover kvelden ♥

JEG ØNSKER ALLE ET RIKTIG GODT NYTT ÅR ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg