Kvelden før kvelden

Følg bloggen min på facebook HER.

Tradisjoner er viktig å ta vare på, og i år som mange år før så har jeg ivaretatt dem med pynting av tre og hjem + tvtitting ♥ Har kost meg veldig i dag, og kjenner på julestemninger – kanskje spesielt da det begynte å snø før jeg gikk tur med Damon i kveld….. før det begynte å regne……

Nå skal jeg lade opp til en lang dag i morgen, opp 08:00 for å se på tv på morgenen – som alltid! Gleder meg til hva morgendagen bringer. 

Flere som har hatt en tradisjonsrik dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg