Julemorgen

Følg bloggen min på facebook HER.

·   C H R I S T M A S   I S   A   D A Y   T H A T   H O L D S   A L L   T O G E T H E R   ·

Endelig er dagen her som jeg venter og lengter etter de andre 364 dagene i året, jeg elsker jul og julaften – fylt med tradisjoner, familie, god mat, glede, pakker og stemning! Denne morgenen har vært intet unntak!

Noe som er veldig trist er hva NRK har gjort med julemorgen, fjernet maaaange ting som jeg har sett på i mange år. endret diverse tidspunkter og de har valgt å bytte ut den gamle reisen til julestjernen med den nye – men sender den gamle på Nrk 1… Barn tar ikke skade av å ta del i vår og våre foreldres tradisjoner mener nå jeg da. 

Nå skal vi nyte dagen før vi reiser opp til pappa for å feire jul sammen med mamma, pappa sin samboer og hennes mamma, søsteren min, meg selv og vofsene – Damon og Mikke ♥ Blir nok veldig koselig! 

Flere som har nytet julemorgenen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg