Sunny day

Følg bloggen min på facebook HER.

Har vært helt fantastisk nydelig vær i dag – er på slike dager jeg skulle ønske hagen her var helt avsperret, jeg kunne tatt med en stol ut for å drikke kakao og la Damon løpe rundt! Men, så sov han til 15:00 og da…. Latsabben! 

Ellers så nøt jeg en god frokost med sola skinnende inn vinduene igjennom persiennene, god musikk og litt glede over at Vålerenga slo Djurgården 3-0 i treningskamp i Stockholm i dag! Så jeg har hatt en bra slutt på en gørrkjedelig uke, hahha. I morgen er det skole, har faktisk igjen 2 forelesninger igjen EVER på den skolen – og begge er denne uka. Så litt skole før jeg reiser til Toten er tur for helgen på torsdagen. Så er det vel på tide uken etter å dukke ned i gruppeeksamen og gjøre seg klar for skoleeksamen – de siste eksamenene mine ever! 

I kveld er det duket for Farmen Kjendis finale, så det blir spennende. Håper virkelig på at Petter vinner! Så skal jeg også ordne koteletter, poteter, ertestuing og sennepssaus til dinnerrrr ♥ 
 

Hvordan har søndagen din vært?

4 kommentarer

Siste innlegg