Hello August

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto: Kristine Larsen

Herregud, tenk at vi er i august?! Det er så rart å tenke på at jeg ikke skal på skolebenken igjen om 2 uker, men heller bruke høsten på å få ledererfaring ved å utvikle meg til å bli skiftleder – og ikke minst planlegge veien videre journalistisk med tanke på at jeg ønsker å starte eget nettmagasin. Det blir en krevende høst med planlegging og utvikling mens jeg har 2 hunder å følge opp, men det blir aller mest gøy. Jeg er klar for hva de neste månedene har å by på, og de kommer til å gå fort!

Nå er jeg akkurat hjemme igjen fra kortvakt på jobben, hundene er hjemme igjen og snart står middagen på ovnen! Ha en fin kveld.

Hva skal du bruke de siste månedene av 2017 til?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg