Rutiner

Følg bloggen min på facebook HER.


 


Smoothie:
Bringebær
To spiseskjeer med melon og pasjonsfrukt
En te-skje med blåbærsyltetøy uten sukker
En te-skje med chiafrø
Eplejuice

·   B R E A K F A S T   F O R   L U N C H  ​·

Nå er det på tide å komme tilbake til rutiner igjen, og fra og med i dag skal jeg ha godte-stopp til 7. september, blir ikke noe særlig junkfood heller. Så håper dette gjør susen slik som i november da jeg hadde en slik måned. Så planen er som sist å ta bilde av alt jeg spiser hver dag, og legge det ut når måneden er over! Gikk overraskende bra sist så tror det gjør det nå også. 

Ellers så var det veldig deilig med fri i dag, har dratt på meg et skikkelig gnagsår som bare ble verre på jobb i helgen, så er greit å gå med sko som ikke trykker på hælen nå. God mandag ♥

Flere som begynner å komme i rutine igjen?

6 kommentarer

Siste innlegg