Forrige ukesmeny

Følg bloggen min på facebook HER.

Som dere vet så startet jeg forrige uke med å annonsere godte og drittmat-stopp fra 7.august-7.september! I forbindelse med det så tenker jeg å oppdatere dere på hva jeg spiser, vil understreke at det ikke er noen diett eller noe, men bare meg som prøver å være litt sunnere en måned og komme smått i gang med treningen igjen.
 

·   M A N D A G   ·

·   T I R S D A G   ·

·   O N S D A G   ·

·   T O R S D A G   ·

·   F R E D A G   ·

·   L Ø R D A G   ·

·   S Ø N D A G   ·

 


Nå må jeg snart få ordnet meg og kaste i meg litt middag før jeg skal gå litt med hundene ettersom jeg skal på fotballkamp i kveld♥ Håper på 3 poeng og en bra kveld!

Noe av dette som fristet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg