Familytime

Følg bloggen min på facebook HER.
 


Foto: Kristine Larsen

I går så var det tid for litt familietid ♥ Veldig koselig! Mamma, mormor og søsteren min kom inn til Oslo for en hyggelig dag med meg. Ble litt shopping og god mat – ikke helt innafor for min del denne måneden, men slik ble det nå! Så fikk jeg jo den kjempe fine fuskepelsen av mamma jeg viste i forrige innlegg, veldig snilt!
 


Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg shoppet i butikk, alt for avhengig av nett-shopping!

2 bukser / 199,- pr stk (299,- org. pris) / Bik bok    ·    Mesh-top / 149,- / Gina Tricot    ·    Body med utringet rygg / 49,- (Salg) / Gina Tricot     ·    
Velvet choker / 15,- (Salg) / Gina Tricot    ·    Fishnet-sokker / 15,- (Salg) / Gina Tricot

Nå for øyeblikket har jeg nesten akkurat vært i dusjen etter jobb og en tur med hundene, så nå er det tid for litt mat – kjøttdeig, ris, erter og sjysaus♥ Ikke så spennende, men helt greit!

Hva har du gjort i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg